Thuis!! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu Thuis!! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu

Thuis!!

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

07 Februari 2013 | Griekenland, Athene

Ik ben vandaag eindelijk teruggekomen. Maar vader keek verwonderd en angstig. Daarna sprong hij van een hoge kust. Ik heb hem uit het water gedragen, maar ik was te laat. Hij is gestorven en ik heb de zee waar hij insprong naar hem vernoemd. Maar nu heb ik andere dingen aan mijn hoofd. Ik ben koning!!!! Ik zal zorgen dat wij alle oorlogen winnen en dat alles goed gaat komen. Uiteindelijk eindigen hier al mijn avonturen.

  • 05 Februari 2013 - 13:59

    Mo Van Der Vlugt:

    Topverslag

  • 05 Februari 2013 - 14:00

    Tomas Reyes:

    Goed verslag

  • 05 Februari 2013 - 14:14

    Kees De Jonge:

    Zeer mooi en goed geschreven. ik ben er erg enthousiast over. Schrijf meer!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Theseus

Hoi Ik woon in Athene. Dit account is aangemaakt voor een opdracht voor school. #cgu

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 946
Totaal aantal bezoekers 6065

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Hoi proef

01 Januari 1900 - 07 April 1900

Tijd om de minotaurus te doden

Landen bezocht: