De terugreis naar Athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu De terugreis naar Athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu

De terugreis naar Athene

Door: theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

04 Februari 1900 | Griekenland, Naxos

We zijn nu onderweg naar Athene, alleen zonder Ariadne. Ze was in de nacht gewoon in bed maar in de ochtend was ze weg. Mijn hoofd zit er helemaal vol mee. Is er wat gebeurd? Mag ze me niet? Wil ze niet trouwen? Het zijn veel vragen. Maar ik heb het gevoel dat ik iets vergeten ben. Dat zal vast komen door alle spanning en gevaren. Maar goed ik zie wel. Ik ben nu onderweg naar mijn stad, mijn thuis en mijn vader. Ik heb hem al zolang niet gezien. Ik hoop maar dat de wind goed staat en het hard gaat waaien. De kinderen vermaken zich wel. Er is alleen wel een kind zeeziek geworden :) maar dat komt wel goed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Theseus

Hoi Ik woon in Athene. Dit account is aangemaakt voor een opdracht voor school. #cgu

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 6068

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Hoi proef

01 Januari 1900 - 07 April 1900

Tijd om de minotaurus te doden

Landen bezocht: