De terugreis naar Athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu De terugreis naar Athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu

De terugreis naar Athene

Door: theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

04 Februari 1900 | Griekenland, Naxos

We zijn nu onderweg naar Athene, alleen zonder Ariadne. Ze was in de nacht gewoon in bed maar in de ochtend was ze weg. Mijn hoofd zit er helemaal vol mee. Is er wat gebeurd? Mag ze me niet? Wil ze niet trouwen? Het zijn veel vragen. Maar ik heb het gevoel dat ik iets vergeten ben. Dat zal vast komen door alle spanning en gevaren. Maar goed ik zie wel. Ik ben nu onderweg naar mijn stad, mijn thuis en mijn vader. Ik heb hem al zolang niet gezien. Ik hoop maar dat de wind goed staat en het hard gaat waaien. De kinderen vermaken zich wel. Er is alleen wel een kind zeeziek geworden :) maar dat komt wel goed.