Op Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu Op Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu

Op Naxos

Door: Idse

Blijf op de hoogte en volg Theseus

01 Februari 1900 | Griekenland, Naxos

Ik ben net op een eiland gekomen. Toen we daar aankwamen vielen we meteen in slaap op het strand. Toen we wakker werden zagen we dat Ariadne weg was en ik ging zoeken. Ik hoorde opeens eens stem. Het bleek die van de god Dionysos te zijn. Hij zei iets over dat hij met Ariadne ging trouwen en dat ik een niksje was. Toen vertrokken wij, ik was diep geschokt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Theseus

Hoi Ik woon in Athene. Dit account is aangemaakt voor een opdracht voor school. #cgu

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 6078

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Hoi proef

01 Januari 1900 - 07 April 1900

Tijd om de minotaurus te doden

Landen bezocht: