Het gevecht - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu Het gevecht - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu

Het gevecht

Door: Idse

Blijf op de hoogte en volg Theseus

19 Januari 1900 | Griekenland, Kreta

Ik kwam op Kreta aan. we werden ontvangen door de koning en zijn sexy dochter Ariadne. Toen werden we gevangen genomen en in een gevangenis gegooid. We werden wel goed behandeld. Toen kwam het moment, het gevecht. We werden door Ariadne naar een deur geleid en ik weet niet waarom maar ze gaf me een stuk touw en mijn zwaard. En toen moest ik erin. Ik bond het touw aan de deur en liep door het doolhof. Plotseling hoorde ik het beest. Ik rende ernaar toe en doodde het met een zwaard. Recht door de borst. Toen ging ik naar buiten door het touw te volgen. We pakte de boot toen kwam Ariadne en ze wou mee. Ik zei dat is goed. En we vertrokken.

• 09 Mei 2013 - 14:31

Mark:

Erg veel "en toen en toen en toen". Had ook uitgebreider gemogen. Wel leuk met die tags en het profiel.

Tags: kreta