Het gevecht - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu Het gevecht - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu

Het gevecht

Door: Idse

Blijf op de hoogte en volg Theseus

19 Januari 1900 | Griekenland, Kreta

Ik kwam op Kreta aan. we werden ontvangen door de koning en zijn sexy dochter Ariadne. Toen werden we gevangen genomen en in een gevangenis gegooid. We werden wel goed behandeld. Toen kwam het moment, het gevecht. We werden door Ariadne naar een deur geleid en ik weet niet waarom maar ze gaf me een stuk touw en mijn zwaard. En toen moest ik erin. Ik bond het touw aan de deur en liep door het doolhof. Plotseling hoorde ik het beest. Ik rende ernaar toe en doodde het met een zwaard. Recht door de borst. Toen ging ik naar buiten door het touw te volgen. We pakte de boot toen kwam Ariadne en ze wou mee. Ik zei dat is goed. En we vertrokken.

  • 09 Mei 2013 - 14:31

    Mark:

    Erg veel "en toen en toen en toen". Had ook uitgebreider gemogen. Wel leuk met die tags en het profiel.

Tags: kreta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kreta

Theseus

Hoi Ik woon in Athene. Dit account is aangemaakt voor een opdracht voor school. #cgu

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 6070

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Hoi proef

01 Januari 1900 - 07 April 1900

Tijd om de minotaurus te doden

Landen bezocht: