Op de boot - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu Op de boot - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu

Op de boot

Door: Idse

Blijf op de hoogte en volg Theseus

07 Januari 1900 | Griekenland, Athene

Ik ben nu op de boot op weg naar Kreta. Ik begin nu in te zien hoe roekeloos mijn besluit was, maar ik kan niet terug. Op de boot wordt het erg saai, niks te doen. Ik heb zin om een potje te vechten. En gelukkig is er een schilder mee die vanaf nu mijn momenten kan vastleggen. De spanning begint te stijgen onder de jongeren.

Tags: zee, kreta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Theseus

Hoi Ik woon in Athene. Dit account is aangemaakt voor een opdracht voor school. #cgu

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 6073

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Hoi proef

01 Januari 1900 - 07 April 1900

Tijd om de minotaurus te doden

Landen bezocht: