Op weg naar kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu Op weg naar kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu

Op weg naar kreta

Door: Idse

Blijf op de hoogte en volg Theseus

01 Januari 1900 | Griekenland, Athene

Ik liep door mijn stad Athene en zag een grote stoot bedroefde jongeren. Ik ging er naar toe en het bleek dat zij geofferd zouden worden aan de minotaurus van Kreta. Dus ik heldhaftig als ik ben, ging naar ze toe. Ik ruilde met een jongen van kleding en zeIi: ik kom pas terug als de minotaurus dood is. Mijn vader zei nog: Theseus als je terug komt hijs dan de witte zeilen. En ik vertrok.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Theseus

Hoi Ik woon in Athene. Dit account is aangemaakt voor een opdracht voor school. #cgu

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 6071

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Hoi proef

01 Januari 1900 - 07 April 1900

Tijd om de minotaurus te doden

Landen bezocht: